Hulagway sa Kinabuhi # 1 - A

>> Tuesday, March 22, 2011

Kamusta mga higala?! Ako na pud kamo giabi-abi direng dapita! Karon ang unang adlaw sa atong "photo meme" nga mag sugod sa letrang A sa alphabeto sa mga Bisaya.

Kung naa na kamoy hulagway sa usa ka butang, lugar og uban pa sa maong letra, pwede na ninyo e-butang ang "permalink" sa inyong "post" sa atong linky dire.




Salamat og maayong pagdula sa karon na semanaha!!

20 commentario:

GagayMD March 21, 2011 at 9:24 PM  

yay!!! :D :-* sayuha ani oie!hahaha!

Hazel March 22, 2011 at 5:09 AM  

Dili ko eksayted Dili ko eksayted Dili ko eksayted! :)) Dili pud obyos nga nangadlawon ko ai. Daghan pa man gud kog trabaho maypa sayohon para di malimtan. O layb na akong Aritos. Mosuroy ra ko sa inyo karon taud-taud.

Maayong buntag Mommy Rubz :)

genefaith March 22, 2011 at 6:39 AM  

dili jud ko eksayted:))...morag lingaw kaayo ko niini nga meme ba..nosebleed kaayo magbasa puro nga bisaya =))

Vernz March 22, 2011 at 8:11 AM  

sige, blag hop ko taud taud aron daghan-daghan.. yay! ang mga bisdak.. rocks!

ahmee March 22, 2011 at 9:04 AM  

#1-ADLAW...yayyyy...hinaut korek nia akong gibuhat...ganahan ko kay mura ko madre diri =))

January Zelene March 22, 2011 at 10:55 AM  

nahuman na jud ko sa akong post.. hehehe.. kalisod man diay ani magsulat binisaya oi..
=))

Unknown March 22, 2011 at 10:57 AM  

tua na akoa marz, mag asin lng sa ta karon ky walay kwarta hehehehe. uy ganahan ko sa plug in nga smiley, wordpress ba ni?

aguy na suya na sd ang masinahon lol

""rarejonRez"" March 22, 2011 at 11:45 AM  

Grabe oi, gihangak jud ko diri ug apas ba. Dugay kaayo ni-gana akong internet. Maygani di pa kaayo ko late. Hehehe... Duawa unya ninyo akong alibangbang, sa di pa molupad. :) Laagon sa naku ang nakapahat na. :)

Karen Chayne March 22, 2011 at 12:26 PM  

haguy nalingaw lagi ko ug post sa akong entry hehehe! bisdak rocks jud! weeeeeeh! eksayted napud ko nga mag blog hop sa ubang mga entries...woot!

Rechie March 22, 2011 at 1:22 PM  

karon pajud ko nkasulat sa akong tampo..dli man nku makita ang inlinkz. balik nalang ko unya para ako ilink akoa..

Go go go Bisdak! lingaw kaau!

January Zelene March 22, 2011 at 1:35 PM  

nia pud ako isa ka Hulagway sa Kinabuhi.. Mubisita ra unyo ko sa inyo mga higala taud2x.. tiwason sa nako ako trabaho k basi makasab-an sa ako "amo".. hehehe ;;)

The Travel Diva March 22, 2011 at 1:36 PM  

hello... nakaapil ra gyud ko. salamat kaayo Mommy Rubz sa imong pagkamaayong hostes. Aw, sakto ba na sya? Hehehe. basta, naa na akong poste. Aw, sayop gihapon? =))

Gengen March 23, 2011 at 4:54 AM  

Daghan na nag-apil yeheeeyyy...

GagayMD March 23, 2011 at 5:30 AM  

lingawa ani oie!!! :D =))

Hazel March 23, 2011 at 11:48 AM  

Sa wa damha nakasulod ra jud ko sa followers! It pays to be TH sometimes :D Hinaut makasulod sa ubang followers widget.

Clavel March 23, 2011 at 3:11 PM  

Mommy rubz pasayloa ko nga naulahi akong pag enter kay karon lang ko nasaag ani nimo nga blog. Mo enter japon ko bahala ulahi kay miyerkoles na! ayaw ko panasa mommy aron dili ta mag away! (katawa dayon)
clavs

Anonymous,  March 28, 2011 at 2:34 AM  

maayong buntag!!! nalipay ko na nakit-an ko ni nga blog...hehe

amiable amy March 29, 2011 at 2:44 AM  

ready nako...asa na ang B, mommy Rubz;))

PiaiPiPiay April 3, 2011 at 8:52 PM  

unsaon pag butang sa badge sa akong blog?

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Grab Badge One

Grab Badge Two

Grab Badge Three

Mga Bisita Namo

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP