Hulagway sa Kinabuhi

>> Sunday, March 20, 2011

Ang Hulagway sa Kinabuhi usa ka "photo meme" nga pasiugdan sa Bisdak Bloggers Network. Kani na meme mag sugod karong umaabot na Martes - ika 22 sa Marso, 2011. 

Ang tema sa maong meme ang pag post ug mga litrato or hulagway nga mo sugod sa alphabeto sa Bisaya. Sama sa A - arinola, B - baboy og uban pa.

Ang alphabeto sa Bisaya mao ang mga sumusunod na letra:

A a
B b
K k
D d
E e
G g
H h
I i
L l
M m
N n
Ng ng
O o
P p
R r
S s
T t
U u
W w
Y y

Kung ikaw interesado mo partisipar sa maong meme, magkita ta karon Martes para ma sugdan ta ang pag lantaw sa mga Hulagway sa Kinabuhi sa atong mga i-sig ka bisdak. ^_^

Hulagway sa Kinabuhi - Pictures of Life



12 commentario:

Cacai M. March 20, 2011 at 8:45 AM  

hagoy ka-bibo ani.. hehehe!

☆Mama Ko☆ March 20, 2011 at 8:52 AM  

hehehe hala bisdak na gyud rule!

""rarejonRez"" March 20, 2011 at 8:53 AM  

Grabe gyud ning Bisdak Bloggers mopasiugda dah! Eksayted na ko! Ka-bibo nalang gayud aning kalakiha ni! Ha ha ha.

Hazel March 20, 2011 at 8:58 AM  

mao ni nakapabangon nako karong buntaga. gahigda-higda ra man unta ko, nagkarap sa mouse.

mommy rubz, bisag unsaon nko gahapon ug sign in sa followers widget d jud moguwa akong gravatar. karon ni try napud ko. sa uban pud blogs mao pud. ako pa ning matikon unsaon. basta naa na ang badges (giduha jud nako ky ganahan ko)sa akong sidebar ug ang links.

GagayMD March 20, 2011 at 9:12 AM  

Mommy Rubz! wala pa ko kalakaw..hehehe..nihapit jud kog lili ngari basi naay maayuhon.haahah..naa jud diay! :D :D

lingaw kaau man! :D


I am...but GAGAY.
Pinoy Medical Doctor
The Latest Buzzzz

Jessica March 20, 2011 at 9:51 AM  

makita jud ang katag sa atong pagkabisdak ani, martes hapit na jud, mabuhay ang mga bisdak!!!

January Zelene March 20, 2011 at 10:01 AM  

hehehe...unsaon na lang jud.. sugod pa lang gani a-arinola na dayun..

nag pa myembro na pud ko diri.. :)

Genefaith March 21, 2011 at 7:11 AM  

namoot ko sa A-arinola...hala sige eksayted sab ko makasugod:)

Jackeline Salva Cagas-Paraiso March 21, 2011 at 9:26 AM  

maayong adlaw mommy rubz,

pakiapil ko sa akong blog sa imong bisdak bloroll. ^_^
www.einujackie.com
www.bloggersnook.info
www.museikcaj1104.blogspot.com
www.einujackie1104.blogspot.com

Gengen March 23, 2011 at 4:55 AM  

Sa sunod B napod kaanindot/...

Anonymous,  April 4, 2011 at 3:07 PM  

hello ganahan unta ko moapil ani? pwede pa ba nga nasugdan naman ninyo? hehe

pwede pud ko moapil sa blogroll sa bisdak bloggers?

http://tagadavaoko.blogspot.com

daghang salamat!!

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Grab Badge One

Grab Badge Two

Grab Badge Three

Mga Bisita Namo

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP