Kamusta Mga Higala?!

>> Saturday, March 19, 2011

Mga higala, kamusta!! Maayong pag-abi-abi sa kaninyong tanan! Malipayon kaayo ko nga nakahimamat sa inyong tanan karong adlawa.

Una sa tanan, nag pasalamat ko sa suporta nga gihatag sa akong mga kauban nga mga bloggers sa among gropo sa Bisdak Bloggers sa Facebook. Kung wala ilang suporta dili ma hitabo nga makita ninyo karon kining blog sa inyong kumpyuter. Salamat gyud!!

Kani nga blog, Bisdak Bloggers Network, gihimo para sa mga bloggers nga bisayang dako. Ang naghi-usa sa amo dire na lugara ang among lingwahe nga pinasahe og mao kana ang bisaya. Ang mag miembro direng dapita dili lang naa sa Pilipinas. Naa pud sa laing lugar sa tibuok kalibutan. Nagtapok lang kami dire para maghi-usa sa pag abi-abi og suporta sa matag-bisdak nga blogger.

Sa sunod semana, mag sugod ang usa ka “photo meme” na ang thema sa mga hulagway mao ang alpabeto na bisaya. Kani mag sugod karong Martes og hina-ot unta maka apil man kamo mga kauban kung bisaya.

Salamat sa inyo pag-anhi! Maayo unta maka hapit pa mo dire sunod nga mga panahon!

14 commentario:

PiaiPiPiay March 19, 2011 at 9:20 AM  

Salamat sa paghimo niining blog nga diin magkukabildo ang atong mga kagupa!

Genefaith March 19, 2011 at 9:22 AM  

wow dalia nahimo nimo Mom Rubz! Paapila ko Teaching Moments nako na blog ako ipaapil niini at http://www.teachingmoments.info.

""rarejonRez"" March 19, 2011 at 9:32 AM  

Woohoo! Di basta-basta ni nga websayt ba! Diri makita ang katag-- kung unsa ka-gamhanan ang mga BISDAK! Pinasiugdahan ni Mommy Rubz gyud ni maong sigurado molampus gyud! :) Mommy Rubz, "okward" (LOL) basahon ang na nimo nga preposition kay ang pyur bisaya ana kay "nga" man gud. Pero madada ra na, kay mix naman pud gud ang pinulongan nga bisaya, sinagulan na ug daghan nga mga dayalek. LOL.

Moshagit pud ko sama kang Gagay... mabuhay ang mga BISDAK! :) Eksayted na ko sa pagsugod sa momo. Aw, meme diay! :)

maritz March 19, 2011 at 9:46 AM  

hahahahah nahimoot ko dah!

tsang March 19, 2011 at 10:15 AM  

Maayong pag uswag bisdak

ReadWriteSnap March 19, 2011 at 10:59 AM  

Giatay! Karon ra dyod nako na-bantayan nga lisud diay magsuwat ug binisaya! ka-tsalengjing ba ani oi (hak hak hak - naglisud tawn kog pangita sa letra - unsa bay bisaya sa 'word'? tuara na jud cel, nagkita ra jud ang katag! toink kaayo!

Gen March 19, 2011 at 11:44 AM  

hahahah bisaya gyd....

Jessica March 19, 2011 at 7:45 PM  

Maayong gabi diha Mommy Ruby. Salamat kaayo sa permero nga post(unsay bisaya ana), mao na ni ron. Mabuhay ang mga BISDAK :-) Lingaw ko ug basa, pagkalisod ba diay kaayo musulat, mura sayon ra musulti da

Vernz March 19, 2011 at 7:58 PM  

hahahah... ahak.. na ning mga bisaya.... waaahhh makapahungaw man sad ta ani sa atong gibati,.. hahha...

Carlota March 20, 2011 at 6:07 AM  

wala lagi ko diri huhuhu...yay proud bisdak gajud ako!

Rechie March 21, 2011 at 1:54 PM  

pwede ko moapil diri mommyRubs? bisdak man kong dako. Moapil jud ko aning maong photo meme karon Martes

Fishlover March 25, 2011 at 12:38 PM  

Ayay, salamat Mommy rubz, pwede mo enter bisaya man pod ko. tga davao.heheh salamat

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Grab Badge One

Grab Badge Two

Grab Badge Three

Mga Bisita Namo

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP