Hulagway sa Kinabuhi # 3 - K

>> Tuesday, April 5, 2011

Naa na pud ta sa atong paboritong dula sa internet mao ang Hulagway sa Kinabuhi. So kabalo ko eksayted na ang mga bisdak kay Lunes pa lang naa na silay entry. Hehehehe...

Dili na nako dugayon, hala, tira na!!

Palihog lang ko ug sumiter sa inyong post dire.



Salamat sa paghulat og maayong buntag sa tanan!!!

21 commentario:

ahmee April 5, 2011 at 10:27 AM  

Mga bisdak, manginum ta ninyo ug KAPE diha =)) pa-init sa mabugnaw nga kabuntagon. Suroy sa ko sa akong utang sa uban bisdak...kita kits

amiable amy April 5, 2011 at 10:32 AM  

na unsa mani akong browser, ga binuang man...pastilan nasubrahan ko ka eksayted, wa na nagkadimao ang comentaryo...erase lang mommy Rubz kung nag doble ha...unang apil nako ani nga blog...lingaw napud ko basa karon taod taod...suroy sa ko ha...

Hazel April 5, 2011 at 10:39 AM  

Wahahahhaha! ug ni sidlit ang K, bow.

gengen April 5, 2011 at 10:41 AM  

Malingaw napod ko ani ug basa hehehe

""rarejonRez"" April 5, 2011 at 11:12 AM  

pinakapaborito ko gyud ni nga momo, aw meme diay, kay mawala ang labad sa akong ulo gikan sa kakapoy sa akong eskwela-eskwela. :D gamahanan jud ning mga bisdak oi!

Fishlover April 5, 2011 at 11:21 AM  

Hi guys, first pa nko ni mag apil, hi mommy rubz pa grab sa badge hah :D

Vernz April 5, 2011 at 12:32 PM  

haguy eksayted nako blog hop pero pa=dressing sa ko sa akong gituli nga anak.. unya nalang mga gwapa ha...

Anonymous,  April 5, 2011 at 2:57 PM  

maayong buntag, so miski kinsa ra nga ganahan moapil pwede mosubmit ani sa? sorry kay wa kaau ko kasabot sa paagi aning meme heheheh

PiaiPiPiay April 5, 2011 at 3:06 PM  

mommy rubz, sakto ba akong nasulat para sa letrang K?

Yannie April 5, 2011 at 3:23 PM  

pa-impil be. Bisdak baya pud ko. pero sunod martes na ko apil kay alanganin naman.... KUK...


ganahan ko sa imo KUK da
=))

genny April 5, 2011 at 3:57 PM  

hello sa tanan, first tym nako diri ug ganahan kaau ko ani nga meme. salamat sa imong pagmugna ani nga meme.

GagayMD April 5, 2011 at 6:38 PM  

halos uwahi naku!hehehe..mayu nalang nakaapas!LOL! :D

maayung Martes sa tanan! 8-}

Rechie April 5, 2011 at 11:48 PM  

hapit ko ma-late...mao pa paghimo nkau sa akoangpost..balik ko unya

PiaiPiPiay April 6, 2011 at 11:02 AM  

hello mommy rubs, akong gisulayan pagbutang sa BB badge akong gihimo kay nakulangan mani. dawbe ka naa may prompt nga moingon The combined length of all the labels must be at most 200 characters. unsay pasabot ani? pero, apil naka-apil na akong entry sa Letrang K. thanks

Unknown April 6, 2011 at 11:06 AM  

naulahi ko sa letrang K

Arlene April 6, 2011 at 6:05 PM  

hala wla pa lagi akong entry diri. abi nako na post hjud nako gabie.

anyhow, here's mine!

http://sunshineleneforlife.com/2011/04/05/hulagway-sa-kinabuhi-ck/

Claro Santiago April 8, 2011 at 3:37 AM  

maayong buntag nga ngitngit! bago ko diri sa bisdak. makalingaw jud bitaw tnoud :))

kita ta diri ninyo: http://photula.blogspot.com/

cebumd April 9, 2011 at 11:03 AM  

Maayo ning imong gsugdan dire. Usa pud ko kabisdak gkan sa http://www.cebumd.com ug nalipay ko na daghan kaayo ta dire.

cebumd April 10, 2011 at 6:35 AM  

By the way, everyone is invited to celebrate World Bloggers' Day online at http://www.worldbloggersday.org/
and offline in Cebu on May 2, 2011.
Have your blogs registered online on the link that I provided. Thank you.

Ahmee April 11, 2011 at 12:58 PM  

eksayted napud ko sa letrang D! ridi na akong tampo

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Grab Badge One

Grab Badge Two

Grab Badge Three

Mga Bisita Namo

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP