Hulagway sa Kinabuhi # 4 - D

>> Tuesday, April 12, 2011

Kabalo ko daghan eksayted sa atong Hulagway sa Kinabuhi, mao pasensya lang gyud kay na late ko karong adlawa. Ug usa pa, dugay nako wala ka partisipar kay na busy akong kagwapa. Sorry gyud. Akong paningkamutan mo bisita kung maka bakante. Pasensya gyud mga Bisdak.

Ari na, bira na kamo!


16 commentario:

amiableamy April 12, 2011 at 7:36 PM  

Manglaag ta ninyo diha! Tara! Ang akong tampo, DALAN ...

ahmee April 12, 2011 at 7:44 PM  

Mao nia ang sugilanon sa akong pangandoy nga makapalit nianing DALAG nga sakyanan :)) taman rako ani sa pangandoy tawon

GagayMD April 12, 2011 at 8:01 PM  

yaheeeeeeeeeey! ako una!

Clavel April 12, 2011 at 9:59 PM  

ayay! abi nako walay entry karon, naa diay. bisitahe pud akong DANGHAG na entry mommy rubz! ug iapil na pud ko diri sa lista sa imong bisdak bloggers? hehe tnx
clavs

genny April 12, 2011 at 10:03 PM  

naa na jud ang D ganina pako hulat. salamat ani. naa na pud akong sugilanon. :-)

Emzkie April 12, 2011 at 10:32 PM  

pareha ta amy! hehehe.. ilhan nga laagan n nuon. lol

momgen April 12, 2011 at 11:12 PM  

Aguy naglisod ko ug hunahuna pero kit-an nako gihapon unsa ibutang...

Karen Chayne April 12, 2011 at 11:42 PM  

laag2x pud ko.. haguy morag daghan galing dalan ug dagat ani... hehehe!

Mommy Dharlz April 13, 2011 at 1:58 AM  

tib-on ko ug suroy gikan sa K ug D ha, kay bz pa jud ang linya ug hinay kaau ang SUN naku diri sa Camiguin...

Anonymous,  April 13, 2011 at 3:13 AM  

yehey naka apil na jud ko ;)

Arlene April 13, 2011 at 12:06 PM  

maayong buntag mga higala! kalimut ko ug bilin sa akong entry diri.

tala na mangaon ta ug durian! heheheeh

Unknown April 15, 2011 at 8:43 AM  

waaa na sirad an ko sa link hehehe perti na gyud ka late sa akong entry waaa

http://bastabisdakgwapa.blogspot.com/2011/04/hulagway-sa-kinabuhi-daffodil-ug-dahon.html

Fishlover April 15, 2011 at 11:16 AM  

Hala sirado na diay ang linky ani???huhuh late gayud ko pro na post na nko akoa tampo sko blog `x(, cge na lng sa sunod mag abtik na jud ko ani heheh, bisitaha ninyo akoa tampo bsag wla nka apil sa linky hah :(

January Zelene April 16, 2011 at 9:21 AM  

ni-a akong HK nga na-late ug post k nagka-emergency sa amu ug kinahanglan mu-uli..:(

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Grab Badge One

Grab Badge Two

Grab Badge Three

Mga Bisita Namo

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP